21 Mayıs 2010 Cuma

kadın ve tatmin

geçen hafta gözlüğümle adını belirtmeyeceğim bir üni.nin kadınlarına baktım.işleri oldukça zor görünüyordu.neden?çünkü hepsi dikkat çekiciydi.neye,kime göre?
şenlik alanını doldurmuş bir sürü kadın hepsi öğrenci ama bazılarının götleri o kadar kıymetliydi ki balıkçı koltuğu almış çime oturmamak için.zira amaç bakın ben yüksekteyimdi(tatmin1).hepsi birbirinden cafcaflı kıyaftlerini çıkarmış dolabından giymiş.hayatımda görmediğim ayakkabıları gördüm ama içlerinden öyle biri vardı ki...onda diğerlerinde göremediğim birşey vardı evet buldum göremediğim şey eteğiydi!altında file çorabı vardı maşallah sütun gibi bacaklar üstünde etek diye adlandırılan kıyafet vardı diyicem ama etek giyenlere haksızlık etmek istemiyorum.çimlerde otururken yanımdan salınarak geçti.gördüğüm tek birşey vardı oda seksi tangası.zira amaç bakın benim götüm güzel ve hepinizden daha cesurum(tatmin2).kınadım mı asla sadece haline üzüldüm.kız taş gibiydi evet sorun orda sadece taş gibi başka bi vasfı yok.geceleri erkeklerin ıslak rüyalarına girdiği için mutlu.ego tatmini yapmak için teşhircilikten kaçınmamasıda cabası...bu halinden banane belkide ama değil çünkü oda kadın bende.yüzünde makyajdan bir maske neden kendi olamamış dedirten özenti kokan edalar.
o kızı her gördüğümde yanında farklı bir erkek.o erkeklerin tek özelliği ise zengin olmaları.o erkeklerin bakın ben o kızın yanında olabiliyorum tatminine girmiyorum bile.
merak ediyorum ben neden disko topu taytlar giyemiyorum,o çimlik alanda topuklu ayakkabıyla yürüyemiyorum.egom onlardan daha mı az tatmin oluyor acaba bilemiyorum.abartılı makyajlar,omza dokunan küpeler,ellerde arabalarının anahtarları ve son moda cep telefonları,kafalarda gece gündüz çıkmayan güneş gözlükleri..bir kadın neden ihtiyaç duyar bunlara anlamakta zorlanıyorum ama ne acı ki gelen her kadın nerdeyse onlar gibi olma yolunda..avrupai olmak adına yapılan türlü şaklabanlıklara hayretle bakıyorum.
birde hiç mi rahatsız olmuyorlar ki fabrikasyon ürünü gibi dolaşmaktan hepsi aynı görünümde.şenlikte yedikleri yemek bile aynı bak benim param var ve ben suşi yiyorum(tatmin kaç oldu sayamadım.).geceleri yastığı suratlarını okşadığında ne düşünüyorlar acaba.kadın nimetleri olan göğüs ve dolgun kalçalarını sergilemekten duydukları hazlar sonucu rüyalarına giren yalancı orgazmlarla geçici tatminkarlıklar.tiksiniyorum.(sözüm her zaman meclisten dışarı)
nokta.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder