21 Mayıs 2010 Cuma

nokta.

Bugün gözlüğümle yeğenime baktım.2sene3aydır bizimle.her zaman insanlara sıcakkanlı ve her zaman güler.gözlerinin arası biraz ayrık burun ve ense kökü ise yok denecek kadar az.benden hep bir adım ötede olacak benden her zaman daha değerli.bundan gocunduğum için yada kıskandığım için demiyorum.dedim ya benden hep bir adım ötede olacak ve benden hep +1.hayata hep gülecek;insanlar onu hiç üzmeyecek,üzseler bile aldırmayacak.hayatın zorluğunu para derdi nedir bilmeyecek.yaşlansa bile umrunda olmayacak.bu dünyadan sıkılmaya fırsatı olmadan gidecek.diyorum ya hep benden +1'i var.hatta o kadar ki kromozomları bile benden 1 fazla.o benim yeğenim ilk çocuğum.geleceğimde hep olacak.hep olsun da...o hep gülsün...down farkını farketmesin...hayat farklılığını farkedene zor,hayat farklılığını kabullenmeyene zor...
nokta.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder