11 Aralık 2010 Cumartesi

tanışmak

gözlüğüm bana birşey gösterdi.korktum.kabul etmedim.ama doğruydu.
dibimi yerlere düşüren bir adamla aynı çatı altında ama farklı yataklarda.evet koydu.özgüven sorunu yaşarsam sebebi dün o gecedir.tanıdığımı sandığım bir insan bir hatun evet hatun dedim anlaşıldı zaten.anlamaya çalışın allah aşkına
sabah uyanıyorum evet botları duruyo gitmemiş.bakıyorum askıda kıyafetleri var.bu adam nerde uyuydu.3 odanın kapısı kapalı bi oda acık ama bakmaya korkuyorum ya orda uyanırsa.korkma yok öle bişi olmaz.oturdum yatağıma baktım bekledim.hazin son adam o odada o yatakta uyandı.
diyecek birşey yok
giderken hazin bir bakış attım demek istedim keşke kokunda uyusaydım dudakların gözlerin of..
hatunlara güven olmaz tekrar gördüm tekrar öğrendim
nokta.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder